Cikkek

Ezeket együk az emlőrák megelőzése érdekében!

Felhasználó értékelés
Nagyon rosszNagyon jó 

A legújabb kutatás szerint azokban a nőkben, akik a zöldségekben és gyümölcsökben lévő bizonyos mikrotápanyagok magasabb szintjével rendelkeznek, kisebb valószínűséggel alakul ki emlődaganat.

 

Korábbi kutatások már kimutatták, hogy ezek a tápanyagok, a karotinoidok, gátolhatják a daganat növekedését, és megfékezhetik az emlődaganatok terjedését. „Karotinoidok a sárgarépában, a spenótban, a kelkáposztában, a paradicsomban, a fűszerpaprikában, az édesburgonyában és más zöldségfélékben fordulnak elő” – magyarázta a kutatásban részt nem vevő Dr. Stephanie Bernik, a New York-i Lenox Hill Kórház onkológusa. „Már korábban is születtek tudományos bizonyítékok arra vonatkozóan, hogy ezek a vegyületek csökkenthetik a rák kockázatát.”

A mostani kutatásban a Brigham and Women's Kórház és a Harvard Egyetem kutatói A. Heather Eliassen vezetésével több ezer nő adatait elemezték, akik nyolc olyan kísérletben vettek részt, amelyek a karotinoidok szintje és az emlődaganat összefüggését vizsgálták. Az eredmények azt mutatták, hogy statisztikailag jelentős összefüggés áll fenn a karotinoidok magasabb szintje és az emlődaganat csökkent kockázata között, különösen az ösztrogénreceptor-negatív emlődaganatok esetében. E daganattípusok esetében a kutatás a karotinoidok szintjét határozta meg az egyik legfontosabb módosítható kockázati tényezőként.

A Journal of the National Cancer Institute decemberi számában megjelent kutatás összefoglalásaként a szakértők elmondták, hogy a nagy mennyiségű karotinoidot tartalmazó zöldségekben és gyümölcsökben gazdag étrend számos jótékony egészségügyi hatással jár, az emlődaganat csökkent kockázatát is beleértve.

Játssz és nyerj velünk öko mosogatószert!

Játssz velünk és nyerd meg a 6 Db öko mosogatószer egyikét, amelyhez mindössze két kérdésre kell helyesen válaszolni!

Bővebben...

 

 

Előre megtudható egy új módszerrel a menopauza érkezésének várható ideje  
Egy friss tanulmány arról számolt be, hogy egy képlet segítségével előre meg lehet mondani, mikor jön el valakinél az...
Koszosabbak a WC vizénél a gyorséttermi jégkockák  
Egy 12 éves diák által készített tanulmányból azt a meglepő információt kaphatjuk, miszerint a gyorséttermi italokban...

Nyereményjáték

Játssz és nyerj velünk öko mosogatószert!

Játssz velünk és nyerd meg a 6 Db öko mosogatószer egyikét, amelyhez mindössze két kérdésre kell helyesen válaszolni!

Bővebben...
Név:*
E-mail:*

 

Időjárás

A Kertvarázs Magazin támogatásával!

Fűszerkert

Redőnyakció!

Redőny Akció!

Ha ön 10 nm felett rendel tőlünk redőnyt most 10 % árengedményt adunk!

Redőnyklinika.hu: Megoldás meleg helyzetekre!

Fogyókúra

Fel

Kertvarázs Magazin

Ön beszélgetett ma már a növényeivel?

Hiába vesz minden hónapban új növényt, valamiért önnél egyik sem marad meg? >>>>>

Az orchideák ápolása hónapról hónapra

Bemutatjuk az egész éves orchideák ápolását hónapról, hónapra. Ismerje meg ön is hogy milyen teendők vannak, januártól decemberig ezekkel a különleges gyönyörű növényekkel. >>>>>

Utazás Magazin

Spanyolország :Sagrada Família

A méretét és részletei a középkori katedrálisokhoz hasonlító „A Szent Család engesztelő templomán” nem lehet csak úgy végigrohanni. >>>>>

New York (USA) : Ground Zero

Többéves vitát követően végül felépülhetett az emlékmúzeum a Világkereskedelmi Központ romjainak helyén. >>>>>>